torsdag 26 augusti 2010

Yoga.


Yogapasset är avklarat och jag känner mig som en helt ny människa, det är verkligen välbehövligt att få sig en genomkörare av både kropp och själ.
Nu väntar bara en kvällspromenad med lillvovven sedan krypa ner i sängen och läsa lite innan man somnar.
I morgon har jag en lunchdejt på avenyn med mannen, lite fredagsmys. Tar mig nog en liten sväng på stan efter det och spanar av läget, det var ett tag sedan jag var inne i Göteborg nu. Jag tar med mig mitt presentkort så kanske, kanske kommer jag hem med en ny väska?!! :)

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag :-)

    SvaraRadera
  2. Fredagsmys! :)
    Åh vad jag hoppas att DEN DÄR väskan finns kvar.... då blir jag lycklig!

    SvaraRadera
  3. Jag har tänkt att pröva Yoga, just efetrsom alla säger att man blir så harmonisk och mår så himla bra under och efter passet. Men jag har en känsla av att det inte är något för mig, jag gillar ju när det går snabbt.

    SvaraRadera
  4. Caroline - du får testa dig fram i yogan, det finns ju flera olika typer av yoga. Ikväll var jag på en lugn avslappningsyoga, men så finns det ju flera mer dynamiska yogapass. Värt att testa! :)

    SvaraRadera