lördag 28 augusti 2010

Väska.



Fick inte med mig någon väska hem igår.... väskan jag gått och spanat in så länge var slut..!!! Där ser man, man ska inte gå och vänta ut saker och ting, man ska slå till direkt när man hittat något man vill ha...
Men jag fick veta att det kommer hem några flera väskor i den modellen i slutet på nästa vecka - då jädrar!!!

Väskan på bilden är inte väskan jag ska köpa utan en annan snygg jag föll för när jag kikade runt, samma pris som den jag tänker köpa, 1.400:-
Men när jag visade älsklingen denna så sa han att den såg tantig (!) ut... hahaha... Det tyckte inte jag, men det kanske beror på att jag blivit en tant, eller?! hahaha....

4 kommentarer:

  1. Haha..tantig? precis vad man vill höra när man närmar sig 40 eller?!?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej men precis!! hahaha.... :P
    Stor kram till dig!!!

    SvaraRadera
  3. nej den var väl inte tantig?!!! äsch vad vet killar om mode och vad som är snyggt haha;)

    SvaraRadera
  4. Maria - precis, vad vet killar egentligen om mode?! :P

    SvaraRadera