tisdag 24 augusti 2010

Shoppat!


Provade en härlig fuskpälsväst på Zara idag, jättegosig var den med luva och allt!
Blev inget köp eftersom jag redan har ett liknande plagg hemma från förra säsongen. Men om någon är på jakt så kan jag verkligen rekommendera denna!


Kunde inte motstå denna fina spetstop på Gina Tricot, prisvärd och användbar som den är så fick den följa med hem. Den fanns även i flera färger och jag funderar lite på en jordfärgad också.

Fick även med mig en supergo oversize collegetröja, puderrosa och underbart skön! :)
Fick även shoppat mig en höst/vinterjacka!! :) Blev så glad när jag hittade den och var bara tvungen att ta med mig den hem! Men då den är ganska kort i modellen kommer jag behöva köpa en längre vinterjacka också. Bilder på denna lägger jag upp lite senare.
Fick tränat idag också, körde ett hårt benpass och det satt bra kan jag säga!
Nu är det dags att lufta vovven lite innan Fångarna på fortet drar igång om några minuter! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar