onsdag 25 augusti 2010

Min nya jacka!



Hur underbart go är inte den här jackan!!?! Jag föll direkt och att den är mjuk och gosig gör den bara så perfekt..! :)
Nu längtar jag ännu mer efter hösten så jag kan börja använda den... :)


Idag är det samma skitväder som igår, regnet öser ner och det stormar på rätt rejält, kommer befinna mig inomhus idag - jobba.
Men först måste jag ut en sväng, Heavie behöver ut och göra sitt och efter det blir det träning och idag är det rygg och axlar som ska få sig en omgång. Bokat in ett yogapass för morgondagen har jag också gjort.

4 kommentarer:

  1. Ååååh, älskar jackan! Du har ju en lika liten & söt hund som mig :)

    SvaraRadera
  2. Mia - tack! :) Ja, visst är det en underbar ras!! Jag skulle gärna vilja ha en till liten vavva.... ;P

    SvaraRadera
  3. Heej ! skulle du vilja sälja din jacka till mig för typ 500-600 ? har letat efter en sån länge !!

    SvaraRadera
  4. Svar till Anonym:
    Tyvärr vill jag inte sälja den. Är fortfarande alldeles förtjust i den! :P

    SvaraRadera