tisdag 17 augusti 2010

Vänner på café.




Se vilket underbart café jag och Sandra tog en fika på under min vistelse i småland, helt fantastiskt!
Man satt där och bara sög i sig inspiration...
Vi satt både ute och inne och var efter fika två gånger, vi slogs med getingar och parasoller (hahaha....!!) och satt kvar så länge att personalen började undra... ;P
Det är underbart att sätta sig ner med en gammal barndomsvän och att direkt hitta tillbaka till varann så det känns som om det var igår vi fnittrade runt i skolan. :)
Gött att kunna prata gamla minnen, även att jag har superfina vänner i Göteborg så kan man sakna att prata lite skit sedan skolans dagar.
Du är en underbar människa Sandra och jag är så glad att vi aldrig har tappat kontakten - KRAM!

1 kommentar:

  1. Kan inte annat än hålla med dig om att det var en härlig dag på cafét!!
    Så jäkla mysigt..vi satt där i typ 4 timmar nästan..haha..
    Saknar såna stunder o jag hoppas det blir
    fler framöver =)

    Ha de bra vännen!
    Massor med kramar från mig...

    SvaraRadera