tisdag 10 augusti 2010

Blå himmel, blått hav.








Sitter och tittar på lite semesterbilder vi tog iår, ska framkalla en hel del av dem så måste plocka ut det bästa.
Här ovan några bilder från Smögen och Hunnebostrand, ett måste varje sommar att åka dit och ta en räkmacka. Strosa runt på Smögenbryggan och titta in i alla små söta butiker.
Nu ska jag dra igång med lite städ och plock här hemma, och så ska jag försöka ge jobbet några timmar idag också. Är ganska trött idag för jag har sovit asdåligt inatt... vaknade mitt i natten av att jag hade värsta rethostan och det kliade i halsen... inte bra. Men idag känner jag mig ok, fast än något trött då....
Heavie ligger och sover fortfarande och när hon vaknar till ska vi ta våran morgonpromenad, solen tittar fram här idag, ser lovande ut! :)

1 kommentar:

  1. Åhh va härliga minnen jag får från smögen..firade min bästa midsommar där för några år sedan då vi åkte ut med båten <3

    SvaraRadera