onsdag 14 juli 2010

Vilken hårinpackning!

Jag måste tipsa er om en helt fantastisk hårinpackning från Macadamia. Provade den och är såld på den!
Perfekt nu när man solar och badar mycket i saltvatten då det är en återuppbyggande hårmask som ger torrt och skadat hår nytt liv. Den innehåller macadamiaolja och arganolja tillsammans med tea treeolja, kamomillolja, aloe vera och algextrakt.

Jag upplevde den väldigt utredande på mitt långa och tjocka hår, inpackningen är härligt krämig och ger en fin glans och sist men inte minst - den doftar underbart!

Inpackningen kostar 239:- (250 ml) eller i den större burken för 380:- (500 ml). Jag har beställt denna på eleven.se och om du klickar HÄR så kommer du direkt till produkten.

Finns även shampoo och balsam i samma serie som jag också kommer att testa nu.

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket!!! ja jag är verkligen nöjd med dem!!=)

    kramisar i massor!

    SvaraRadera
  2. Ja det är super! Msn känner att det tar mer. Jag köpte mina vristvikter på intersport, finns nog på alla sportaffärer. Även typ Ica Maxi ska ha sånt..
    Jo mig gör det inget att det regnar, jag jobbar ju så det är bara gött! Plus att vi har mer att göra.. :)

    SvaraRadera