tisdag 13 juli 2010

Dagens val.




Regnat har det gjort så gott som hela dagen, och jag har tyckt att det varit helt ok faktiskt. Efter gårdagens heta dag så känns det riktigt skönt med lite svalare väder och regn idag, det skulle ju bli finare i morgon igen. :)
Växterna ute samt gräsmattan behövde regn, och jag behövde dona lite inne idag så det passade perfekt.
Har tagit promenader med Heavie mellan regnskurarna också.
Dagens val blev följande
tunika - Gina tricot
cykelbyxor med spets - H&M
klocka - Knokk
Klockan kom med posten idag och jag gillar den bara mer och mer, en härlig sommarklocka! :) Jag gillar att ha flera klockor att välja bland och att jag är förtjust i stora klockor är ingen nyhet direkt.

1 kommentar:

  1. fin fin outfit=) ser att du också skaffat dig en knokk klocka!! var roligt!!! =)ja visst är dem snygga?!!! och bra pris dessutom funderar på att köpa en till fast i en annan färg!!!=)

    SvaraRadera