söndag 25 juli 2010

Semester...




Det är härligt med semester och att få ha sin älskling hemma varje dag är lyx. Vi njuter av denna härligt varma sommar. Småturer har det blivit, några dagar här och där, bl.a. hälsat på föräldrarna i Vimmerby resp. Borås, någon natt i Jönköping, gjort Gränna....
Hemma har vi njutit av trädgården, gillat en hel del, cyklat, ätit på uteserveringar, glass i stora lass osv. osv. Badat har vi gjort, nu senast i Smarholmen - en helt underbar badplats med både sandstrand och klippor!

I fredags var vi inne i stan en sväng, stod utanför Ullevi och tjuvlyssnade på PINK, men det var lite kallt och blåsigt så vi blev inte där allt för länge, drog istället vidare till Caleo där några vänner befann sig och där blev vi sittandes en stund - mycket trevligt!

Nu har vi Skåne i sikte, åker i morgon och tar dagen lite som den kommer, vi får se vart vi hamnar, blir nog ett par övernattningar iallafall. Mys!
Båstad, Varberg, Halmstad, Smygehuk, Österlen, Malmö, Ystad och kanske vidare till Karlskrona, vi får se hur trippen blir.

Älskling har 2 veckor semester kvar innan allvaret börjar igen, och jag ska inrikta mig på att uppfylla mina drömmar - i höst jädrar - då smäller det!!! :D

1 kommentar:

  1. Åh nu får du allt berätta vad som händer
    i höst =) Vad är det för drömmar?
    Nåt med jobbet kanske? Öppna eget?
    Jag är bara sååå nyfiken!

    (Jag jobbar på en förening nu och har hand om bokföring och fakturering m.m. tycker det är skitkul!)

    Ha det bäst!
    Kramar från mig

    SvaraRadera