torsdag 15 juli 2010

Tjohoo.... tävling!



Ja... något måste jag hitta på för er nu när jag är borta. Jag kör en favorit i repris och lottar ut hårprodukter från NAK.

Påsen innehåller:
Shampo 100 ml
Conditioner 100 ml
Inpackning 150 ml

Shampo och conditioner är i reseförpackningar, sedan medföljer en stor tub inpackning. Perfekt nu på sommaren när man sliter extra mycket på håret!
Denna serien är en volymserie för fint, torrt och slitet hår.

Det du behöver göra för att vara med i tävlingen är att länka tävlingen i din blogg (eller maila 5 vänner om du inte har någon blogg), skriv en kommentar i detta inlägget med länk till din blogg, samt en kommentar om vad du använder för märke på dina hårvårdsprodukter idag. Glöm ej ange din mailadress.

Sista tävlingsdag är 31/7.


Lycka till!

4 kommentarer:

  1. åhh ha en toppendag då!!!=D hoppas du hittar mycket fint!!:P trevlig helg på dig med!=D

    kramizar!!!!!

    SvaraRadera
  2. Åhh tävlig me like! :) Har övergått till sulfatfritt men lägger nog upp ett inlägg ändå, alltid skoj att joina tävlingar.

    Hoppas ni har det fint i sommarvärmen..antar att din lilla är en lika stor sol och värmeälskare som mina små vovvar :)

    SvaraRadera
  3. Ja vad kul!

    Jag vill vara med o tävla..
    Behöver lite vård till håret nu, mitt är torrt och slitet..

    Ha en bra dag vännen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Oj jag glömde skriva vad jag använder för hårprodukter nu och svaret är "Sunsilk"..

    Har ju länkat hit på min blogg också..

    Kram igen =)

    SvaraRadera