lördag 31 juli 2010

Kär.





En liten bildserie från våra semesterdagar vi tillbringade i Karlskrona samt Skåne, vi hade helt underbara dagar!! Låg på superfina, nybyggda hotell, hotellet vi låg på några nätter i Karlskrona låg precis vid havet, det var underbart att sitta ute på terassen och äta frukost samt sitta där på kvällarna och äta god middag och dricka drinkar i utebaren, nästan lite utlandskänsla faktiskt! :)
Jag blev riktigt kär i Karlskrona, en fantastisk liten stad helt i skärgårdsmiljö, skulle rent av kunna tänka mig att flytta dit. :)
Vidare i skåne körde vi Österlen, Smygehuk, Skanör, Malmö (sov där en natt), Helsingborg där det var stort kalas i hela stan och sedan avslutade vi resan med Torekov och italienska vägen via Båstad och sedan hem.
Härligt att vara ute på vägarna och se sig om, Sverige är väldigt vackert. Vi får se vad det blir för mer turer innan sommaren är över, men Smögen och Stockholm hade varit trevligt.

6 kommentarer:

  1. Ja det är ju faktiskt jättemysigt! Har känts lite som höst dom senaste dagarna ju.. Ikväll tände vi massa ljus här hemma..
    Ska köpa koftan jag med! Ångrar mig lite, blir nog en beige eller en brun:)

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder och mysiga platser ni besökt! Måste och iväg på en Sverige trip någon gång..bott här sedan jag var 2 år och kan inte ett smack om landet :) e ju ändå ett utav de vackraste och grönskande länder som finns!

    Ja det e nog inte många chihuahor som hatar regn..jag förstår dom :)

    Ha en härlig söndag! kraam

    SvaraRadera
  3. åhhh tusen tack!!! vad glad jag blir!!=) trivdes bra i den klänningen=)

    vilka fina bilder du lagt upp från Götet!!=) underbart med semester!! hur hade ni det annars på eran lilla tripp ni skulle göra?

    nu drar vi snart till Stockholm!! ska bli nice=)

    ha det bäst!! kramar i massor!!

    SvaraRadera
  4. tack så mycket!!=)....åhh vad snällt att du tänkte på mig angående spetsshortsen men jag tror jag hoppar dem! har så mycket spets redan! men som sagt tack så mycket ändå!!!!!=) massa kramar!!

    SvaraRadera
  5. åhhhhh vilka underbara bilder. :o)

    SvaraRadera
  6. ååå det ser så mysigt ut :)

    SvaraRadera