måndag 8 november 2010

Saffran och snö.


Vilken härlig söndag vi haft! Strålande sol och nästan lite vårkänslor i luften. :) Vi var ute på en lång promenad längs havet och där var vi inte ensamma kan jag säga, en massa människor hade letat sig ut och njöt.
Som bilden ovan skvallrar så... ja, jag har bakat lussebullar - så himla gott!!
Svärisarna kom på fika också och fick provsmaka.
Nu skiner solen, det är krispigt ute och det ligger faktiskt lite snö på marken, ett tunt, tunt litet täcke. Mys!! Heavie och jag ska ut och gå morgonpromenad. :)
Ny vecka, nya möjligheter!

4 kommentarer:

  1. Det var så lite så :) Hoppas det blir bra!

    Ha en toppenmåndag du med, KRAM

    SvaraRadera
  2. Men hörru du har du tjuvstartat på advent !?
    inte helt utan att även jag blev sugen på lussekatter och förjulsmys nu

    ( Ute har vi dessutom snö och ca -5 grader får hoppas det håller i sig !)

    SvaraRadera
  3. Men vad du är duktig!!!
    Hade jag bott närmare hade jag varit o provsmakat nu :)
    30 mil känns liiiite långt..haha
    Men vi ses ju snart!!

    Kramar från mig

    SvaraRadera