tisdag 30 november 2010

Älskar vintern!



Har precis varit ute på en kort men nödvändig promenad med Heavie, kan säga det att det är inte lätt att vara en liten chihuahua när det är

-10 grader ute... Den lilla sötnosen satt på tre ben när hon kissade och så sprang hon några steg framåt, stannade, lyfte upp en tass och skakade samt tittade eländigt på mig. Så fort jag fått av henne jackan när vi kom in igen så sprang hon upp på övervåningen och borrade ner sig i sin korg som solen turligt nog sken in i. Så nu ligger hon där och tinar upp. :)
Själv ska jag ge mig ut på en långpromenad, solen skiner från en klarblå himmel och jag fullkomligt älskar vädret vi har nu! Vintern är underbar om den får vara såhär!! Klarar inte av slask och töväder, jag vill ha riktig vinter och kyla som biter i kindbenen när man är ute!

1 kommentar:

  1. Hihi så sött :) Känner igen det där! Otto vill inte alls gå ut nu. Hehe. Ville tycker dock att det är helt okej, han blir så busig när det är snö!

    Kram!

    SvaraRadera