onsdag 24 november 2010

Partyoutfit.


I morgon ska mannen och jag ut med hans jobb på OnStage, en show med kända artister samt trerätters middag, detta kommer att ske på Scandinavium. Det blir fjärde året vi är på detta tillsammans och jag vet att det kommer att bli en kanonkväll! Alltid toppenbra mat, komponerad av självaste Leif Mannerström, min personliga favoritkock.
Problemet iår ligger på kläderna, jag vet faktiskt inte vad jag ska ha på mig. Har lite olika outfits att välja på, bl.a. den ovan, men jag känner mig inte lika uppklädd i kjol, tycker det ska vara klänning på evenemang som detta. Även om jag verkligen äääälskar kjolen och spetstoppen..!
Vi får se vad det blir, nu måste jag börja titta här på vad för olika outfits jag har att välja på. :)

5 kommentarer:

  1. Kul :) Välkommen!

    Ja visst blir det så himla mysigt direkt när man får upp stjärnor och stakar!? :) Man får ju ändå ha dem så kort! :)

    Kul att få klä upp sig lite, hopps ni får trevligt!

    SvaraRadera
  2. God kväll fina!
    Åh vad roligt :) Det ovan ser jättefint ut! Men kan också förstå hur du tänker med klänning... Gå magkänslan och ta det du känner dig finast/bekvämast i! :)

    Hihi ja, visst är kärleken underbar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Gardinerna hade jag tänkt ordna med imorgon. Hoppas bara att det nu blir lite snö till julafton med, här hos oss brukar vi tyvärr inte ha sådan tur.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men är det sant? Är 73a? Folk som tycker Jag ser ung ut..då måste jag verkligen säga att du Inte ser äldre ut än 27!! (peppar peppar..) Trodde vi var jämngamla :)

    Va fin outfiten verkar vara, korsett och spets är underbart fint!

    SvaraRadera
  5. Va härligt! Att välja outfit tycks alltid vara lika svårt :/

    Ja ska bli skoj att testa chokladfontänen, för vem älskar inte shocklad?!! :) Ska inviga den på söndag med älsklingen tänkte jag :)

    SvaraRadera