onsdag 24 november 2010

Beautiful blogger.



Hade den äran att få bli nominerad till denna fina award av Josefin Landhagen, tack!

Berätta 7 intressanta saker om dig själv och dela ut awarden till 7 bloggare:
  • Även att jag har många nära, fina vänner så älskar jag egentid.
  • Kan brusa upp och allt blir på liv och död när det gäller LHC i hockey. :P
  • Blir glad som ett barn när det snöar!
  • Har en dröm om att få jobba för utsatta djur på något sätt, verkligen hatar att se djur som far illa i sin livssituation.
  • Har varit med i uttagningen till Fröken Småland.
  • Jag får fortfarande visa leg på systembolaget ibland.
  • Jag har varit med och jagat älg i djupaste smålandsskogarna.

De jag utmanar med denna nominering är:

Maria, Hanna, Sandra, Fröken Mela, Jill, Elin och Tess.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt o läsa dina svar, häftig upplevelse att ha varit med i fröken Småland. :-) Får själv som oftast fortfarande visa leg på systemet jag med, men numera tar jag det som en komplimang. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hehe jag får ALLTID visa leg på systemet..förr blev jag sur men nu blir jag superglad :D

    Idag är det bättre faktiskt..vet inte varför ryggen värkt så mycket, det började i lördags när jag va ute på shopping. Kan det vara att man är otränad kanske och jobbar hemifrån? :/ hmm..

    SvaraRadera
  3. Men tack! :)
    Nu har jag fått denna av tre personer så nu MÅSTE jag ju ta tag i det och göra den:)

    SvaraRadera
  4. Ph tack snälla ! jag ska ta tag i den så fort lilleman lugnat ner sig lite här hemma :)
    Det är en av mina favvo bilder på teddy och jag bara älskar den !
    Ha en mysig kväll !! kramar

    SvaraRadera