onsdag 20 oktober 2010

Tårtfat och nachotallrikar.


Vilket underbart tårtfat/uppläggningsfat jag har köpt! :) Det mäter 35 cm i diameter och detta kommer jag göra mina smarriga tårtor på i fortsättningen.
Tjejkvällen igår var galet mysig! Vi satt och pratade, skrattade och åt i 4 timmar. Vi intog Farellis på Avenyn och jag tog en av deras delikata pizzor (mindre än pizzeria-pizzorna) med parmaskinka, mozarella och pesto. Helena och jag delade även på en nachotallrik utöver vår "huvudrätt". Gissa om vi rullade hem sedan... haha....

2 kommentarer:

  1. Nej vilken liten plutt! Hehehe väger hälften av vad mina gör :D
    Ja den kenneln känner jag till..eller till och till, jag har besökt hemsidan innan.

    Jättefint fat! Jag gillar gammaldagsa/lantliga stilen på inredning och inte enbart stilrenta IKEA linjer..

    Ha en toppendag!
    kramkram

    SvaraRadera
  2. Ja det är lite olika :) Men den största delen inom företaget är design och försäljnin inom mode. Något jag länge velat och som slog in! <3

    Vad skoj att du också har planer på det! Får man fråga inom vad du ska starta? :)

    När jag endast hade planer kikade jag runt på andra unga företagare som startat företag, jag antar att det var det som gjorde att jag till slut gav det en chans..inspirationen! Det verkar ju så stort och främmande med eget företag men man har egentligen inte så mycket att förlora - än chansen att skapa något stort!
    Så lycka till!! :)

    SvaraRadera