söndag 10 oktober 2010

Söndag - 101010



Lite märkligt datum vi haft idag, 101010. Nästa år i november blir det ännu ett märkligt datum 111111. Nog om det. :P
Vi har haft en härlig söndag här, fått en hel del gjort både ute och inne och idag blev det söndagsstek till middag - de' ni!! :) Blev så himla gott och till denna hade vi potatis, brunsås, kantareller och rönnbärsgelé. Kände mig som värsta husmor här... hihi...
Steken fick koka i rött vin och som tur var blev det lite över så man fick ett glas till kvällen. :) Det var man värd!

Nu blir det sängen, för i morgon är det ny dag, ny vecka, nya möjligheter och nya tag!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är väldigt nyfiken på det här med att göra en egen fotobok. Du skulle inte vilja göra ett inlägg där du berättar om varifrån du beställde din, pris, vilket omslag du valde osv? Samt betyg såklart! :) Det skulle verkligen uppskattas :) Jag blir självklart lika glad ifall du svarar i en kommentar ist för inlägg!

    SvaraRadera
  2. det där med datum tänkte inte jag på! Steken var säkert underbart

    SvaraRadera
  3. Mums vad gott det såg ut!

    Jaa..det ska bli kul att åka till Ullared, åker med min kära mor och brorsans sambo..

    Vi ska ha färgen "Passion" i sovrummet och det blir nog fint bara det blir klart nån gång..förarbetet är inget kul..det tar tid..:)

    Ha en bra start på veckan!!
    Kram kram

    SvaraRadera