fredag 15 oktober 2010

Morgonpromenad och julmust.


Morgonpromenad avklarad med en trött liten hund. Idag är det fredag, en härlig dag på veckan!
Jag har lust att baka något, vi får se vad det blir... :)
Mannen min kommer hem tidigt från jobbet idag, han har tennis mellan 13-14.30 sedan kommer han hem. Då ska vi dra och storhandla, fylla frys och kyl - får inte glömma att köpa j u l m u s t som äntligen kommit ut i handeln!! Jag är galen i julmust!! :)
Nej, nu blir det ett träningspass för min del!

4 kommentarer:

  1. Åååh julmust, måste leta efter det här hemma! :)

    SvaraRadera
  2. åh tack så mycket :) kan bara säga detsamma om din lilla sötnos oxå :) din är väl är renrasig chihuahua? :) min är en blandras med chuhuahua och yorkie terrier :)

    SvaraRadera
  3. Ok, ja hon är väldigt söt :)
    Det är så mysigt o ha en egen liten hund, speciellt när man bor själv i lägenhet, annars hade det kännts så tomt utan honom. Bor nämligen inte med min kille ännu.

    Så allt bra med dig idag då? Händer en fredag som denna? :)

    SvaraRadera
  4. Har du någon favorit-sort när det gäller julmust?

    SvaraRadera