tisdag 26 oktober 2010

Rosarutig.




Snart dags att hoppa i myskläder och titta på våra älskade desperata hemmafruar. Idag använde jag ett presentkort och köpte mig en ny pyjamas på H&M, luftig och supermysig!
Man kan välja om man vill ha knäkorta eller långa ben, snygga små klädda knappar på benen då man har uppvikt. Linnet har snygg spets både framtill och bak på ryggen.
Har precis tagit ur en nybakad sockerkaka ur ugnen, så en stor bit sockerkaka och en stor kopp te och sedan krypa upp i soffan och se favoritprogrammet
- låter inte helt fel va?! :)

2 kommentarer:

  1. Inte nå fel! Låter som det var en väldig mysig tisdag kväll:)

    SvaraRadera
  2. Vad söt pyjamas, den måste jag nog spana in på H&M. :-)


    Vad glad jag blev över din kommentar, så roligt att du gillade min blogg. Tack för gratulationerna med, det är verkligen underbart o vara nygift. ;-)

    Du undrar över min kamera, jag fotar med Nikon D700 och objektivet Nikkor 50mm/1.4 G. :-)

    Önskar en fin onsdag, kram!

    SvaraRadera