onsdag 27 oktober 2010

Galet snygg jacka!


Jag är helt såld på den här skinnjackan från Vila!! Älskar färgen (men den finns även i svart), modellen och, såklart, fårskinnskragen. :)
För 1.600:- får den hänga i din garderob.
Regn, blåst och rusk idag, tur att Heavie och jag fick en skön lång promenad i solen igår. Måste nog knalla ut efter morgontidningen nu innan den flyter i våran postlåda - ännu ett projekt, köpa ny postlåda, den nuvarande är inte tät och har väl varit med sedan huset
byggdes -82. ;P

2 kommentarer:

  1. Snygg! Testade en liknande i helgen och blev kär! Fast nu är en vinterjacka mer praktisk så jag höll mig borta :)

    Hahaha gud va rolig Heavie är! Kasta-boll-från-soffan leken :D Hehehe va sött kan se det framför mig, det är som småbarn som älskar att kasta nycklar och få det upplockat :D
    Å andra sidan e ju vovvarna som våra bebisar <3

    Ha det fint!! Själv ska jag klä på mig inför kvällshopping. Kraam

    SvaraRadera
  2. åhh den var hur god som helst! mäktig dock så det blev bara en liten bit!...så lustigt att du är från Frödinge haha ja då får du ju stanna till där=D...ha det gott kramar!

    SvaraRadera