lördag 23 oktober 2010

Massa gott!


Så mysigt det är med helg! Även att det har regnat så gott som hela dagen idag. Igårkväll gjorde vi våfflor, var hur gott som helst!!! :D
Idag har vi haft en riktigt smarrig lördagsmiddag bestående av fläskfilé, klyftpotatis med peppar och havssalt, beasås och smörslungade kokta morötter och sockerärtor. Till dessert blev det en helt fantastisk chokladmousse a´la Glenn Strömberg.



Mätta och goa ska vi nu bara sitta och mysa framför tv'n, Heavie älskar att krypa upp och sova vid halsen när man sitter i soffan.
Nää... dags för mys!!

7 kommentarer:

  1. Åh så gott! Och vilken charmig bild :) hihi. Hoppas ni har det mysigt ;) kramkram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det sjukt när man tänker efter? Helt galet hur saker och ting fungrerar, rätt coolt.

    Nu blev jag såååååååååå sugen på våfflor, fy vad gott!

    SvaraRadera
  3. Nej va sött! Så brukar Rico ligga medans Leo är världens mest osociala som vill sova själv :D

    Ha en underbar slappsöndag! Antar att det är det de flesta gör på söndagar :)

    SvaraRadera
  4. Mysig bild :) Galet gott med vofflor. Må bäst! Kram

    SvaraRadera
  5. gud va gott med våfflor ! dett var år och dag sedan sist och jag tror faktiskt inte vi har någott våffeljärn ens !?
    Stövlarna blir säkerligen kanon i vinter när jag, viggo och teddy ska busa i snön. Finns det något jag hatar så är det att bli blöt och kall om fötterna !
    Ha en mysig kväll ! kramar

    SvaraRadera
  6. Mmm, nu vart jag riktigt sugen på våfflor!
    Trevlig blogg du har, önskar en fin fortsättning på veckan. :-)

    SvaraRadera