fredag 15 oktober 2010

Några måsten i garderoben i höst.






Några höstfavoriter just nu är den långa härliga koftan, så otroligt användbar och härlig att svepa om sig kyliga höstkvällar.
En cool längre nätklänning, grovstickad, ursnygg med leggings och ett linne under.
Den klassiska collegejackan är supermysig!
Ett längre linne, i detta fallet med bred spets nertill, hur snyggt som helst när det sticker under om man bär något kortare över.
Sist men inte minst, transperenta skjortor - behöver jag ens säga något mer..? :)

5 kommentarer:

  1. Samma här! Var nyss på Ica och shoppade massa gott, är det fredag så är det:)

    SvaraRadera
  2. Mja, jag har varit med i lite olika reklamtidningar och så, men jag blir aldrig bra på bild när jag inte riktigt känner fotografen! den enda som jag låter ta kort på mig är min Jessica! & jag själv då förståss! :)

    SvaraRadera
  3. tack så mycket!!!=D....ja hihi det ska jag göra;)....fina plagg o vilken nice header du fått till!!! jättefin bild!! kram på dig o ha en trevlig helg!=)

    SvaraRadera
  4. vart är koftan ifrån?? såååå snygg :) puss

    SvaraRadera