torsdag 10 mars 2011

Liebster Blog Award.


Jag har fått en underbar award från söta Josefin med motiveringen:


Angel of shopaholic
"Vackra Lindha med träffsäker smak vad gäller mode och inredning och även
verkar vara en väldigt fin och varm person!"



Jag ger den till:
Madeleine - En blogg jag snubblade in på och blev helt fast i. Här får man följa Madeleine och hennes söta dotter Lova i deras liv i Oslo!

Lorena - En tjej som tar enormt fina bilder, och ger inspiration. Hon har dessutom näsa för kläder och mode!

Ina - Här är en tjej att beundra. Med målet i sikte och ett jädra anamma så har den här tjejen går ner 22 kilo på 20 veckor och viktresan är inte slut ännu, hon har ett slutmål att nå till sommaren!

Linda - En tjej som kör på i 220. Med heltidsjobb och nu även startat eget och formger superfina tavlor. Hon är även ägare till två små charmtroll till chihuahuor!

Fröken Mela - En otroligt varm blogg om livet som mamma till lille Viggo. Galna upptåg, vardagsbestyr och snart är dom mitt i flytten till snyggaste lägenheten!

Reglerna för Liebster Award är enkla:
Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar. Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig.

1 kommentar:

  1. Åh TACK finaste !! Jag är rörd !! Jag ska föra awarden vidare i morgon när jag förhoppningsvis mår lite ( läs betydligt ) bättre !!
    Fy fan för magsjuka :( KRAMAR

    SvaraRadera