torsdag 30 december 2010

Vilken bra dag!


Bilden sammanfattar min dag ganska bra tycker jag. Var inne i stan och lunchade med gamla kollegor från reklambyrån, på väg tillbaka till bilen passerade jag en scen där Jay Smith stod och sjöng. Lyssnade en låt och direkt efter den var det dags för skivsignering och kön skulle starta precis där jag stod... haha.. det var ju bara att köpa sig en skiva och få den signerad - helt sådär, utan planering. Minnah var också på plats men hennes skiva fick vara.
Kollade rean och fyndade ett par plagg på Cubus, en vit spetsskjorta och en kamelfärgad kofta, bra köp som man har användning för i vår.
Köpte mig också ett par längdskidor (!), har velat ha länge men aldrig fått tummen ur, är jättenöjd!!! :)

2 kommentarer:

  1. Tack raring ! Det blir lugg igen framöver men just nu vill jag ha en "praktisk" frisyr som är lättskött eftersom viggo hela tiden envisas med att dra mig i håret ! Ha en riktigt mysig dag och ett GOTT NYTT ÅR ! Kramar

    SvaraRadera
  2. GOTT NYTT ÅR!!
    Ha en bra dag gumman!
    Många kramar:D

    SvaraRadera