fredag 3 december 2010

Fredagsmys.


God förmiddag, den här morgonen har bara försvunnit. Man sätter sig och äter en god grötfrukost vid ett decemberdukat bord, läser morgontidningen och tjoff så är klockan nästan lunch.
Tänkte för en kort stund åka in till Nordstan och kolla lite, såg att Idol-turnén skulle uppträda där idag, men orka.... jag är säkert inte ensam om att vara där och se dem, och såååååå otroliga är dom inte så jag vill åka dit och knö bland alla. Nej, jag stannar hemma och jobbar lite, ska baka något också har jag planerat.
Nu väcker jag Heavie för en morgonpromenad i solen! :)

1 kommentar:

  1. Fredagsmys är det bästa ! Här ska vi duka upp god mat, godis, cola zero på burk och givetvis sätta på en bra film ikväll när Viggo somnar :)
    God shoppinglycka och trevlig kväll ! kramar

    SvaraRadera