fredag 11 juni 2010

Shopping och sushi.


Bjuder på en outfitbild från idag. Tog mig en svängom på Kungsmässan innan jag åkte hem och hittade mig två par sandaler (ett par "vandrar-sandaler" Ecco samt ett par ursnygga bruna sandaler med remmar och en massa, massa stenar på i glada färger), en armygrön top på rean hos Gina Tricot samt några flera glas på Indiska.
Idag har jag och Heavie lunchat med världens bästa Carro, stannade till hos henne på salongen och kom så lämpligt att det var lunchdags så vi tog oss lite förtäring i form av sushi - gött!! :)
Hon har gått igenom mycket skit och hennes kropp vill inte alltid så mycket som hon själv vill, men Carro är en tjej som aldrig ger sig och det är en sjujäkla bra egenskap om man ska orka livets tuffa resa. Mitt i allt är hon en fantastisk vän, alltid glad och omtänksam, skratten ligger alltid nära och jaa... Carro, du är en underbar människa! Såna som dig får man aldrig tappa bort!

Kvällen blir lugn här, vi ska snart åka och hämta lite gott till kvällen, sedan trycker vi väl i en film på projjen och har lite fredagsmys!

4 kommentarer:

  1. ja det tror jag också hehe;) ja nu är det fredagsmys kramis på dig!=) o vilken fin design du gjort på bloggen förresten jättefint!!=) kraaam!

    SvaraRadera
  2. åååå nu blir jag alldeles rörd... sötnos!!!! är så glad att vi träffades och blev vänner! Tack snälla för idag! Att du skriver och säger så fina saker om mig och för dom underbara armbanden hihihi. Hörs i veckan. Ha en fin helg! Massa kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin sida du har fått till :)

    SvaraRadera
  4. Maria och Tess - Tack så mycket, men den är inte riktigt färdig än, har lite småjusteringar att pilla med, men det tar sig. :)
    Kul med förändring!

    Carro - Jag är också tacksam över att vi träffades och blev vänner! Vi hörs i veckan, kramar!

    SvaraRadera