måndag 14 juni 2010

Tass i hand.


Heavie ligger och sover i mitt knä, med sin tass i min hand. Så söt! Tänk att det är en fullvuxen hund, hon blir inte större, det är både charmigt och jobbigt. Jobbigt på så sätt att det är så många faror överallt och lilltjejen är så skör.

Helgen har varit i belåtenhet, älskling och jag har fått mycket gjort här hemma. Vi har städat garaget, målat i garaget, röjt lite i trädgården, satt potatis (!), satt nät om jordgubbarna så vi får ha dem ifred från rådjuren, vi har tagit ut min cab och tvättat den... osv. osv.
Cabben har varit i garaget hela vintern men den startade på första, hur pigg som helst, så nu ska jag ta in den i trafik så vi kan ut och köra med den på soliga och varma dagar! :)

Nu är det måndag och fullt ös igen, mycket som ska fixas i veckan, men först ska jag till IKEA en sväng!

Ha en fin start på veckan alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar