onsdag 9 juni 2010

God morgon!


Heavie ligger som vanligt och sover, men jag har börjat min dag. Ett stilla regn faller ute och det är ganska mysigt när man ska jobba inne.

Blev väckt strax efter 7 idag då älsklingen ringde, han hade glömt några viktiga papper hemma som han skulle ha till ett möte nu på morgonen. Det var bara att tassa upp helt nyvaken, in på kontoret och leta efter rätt mapp. Sedan en redogörelse över telefon. När det var klart kröp jag ner i sängen några minuter hos Heavie igen, slumrade till lite och vaknade av en jädra smäll..! Satte mig upp i sängen och ser en duva flaxa upp mot taket, samt ett avtryck av en duva på ett av sovrumsfönstren!! hahaha.... stackarn flög in i fönstret! Så nu måste jag putsa utsidan, inte så snyggt med ett stort fågelavtryck över hela. Man ser så tydligt vingar, kropp och huvud på fönstret, det ska få sitta kvar tills älskling kommer hem från jobbet så han får se förödelsen.

Jaa... så här började min dag - nu kör vi!

1 kommentar:

  1. GUD så söt!!!

    Ja men det är ju inte illa! Fatta vilken lyx vi har egentligen, gångavstånd till havet, det är få förunnat. Jag längtar redan till nästa sommar när vi får hela sommaren ute i skärgården! :)

    SvaraRadera