onsdag 2 juni 2010

En solig dag på landet.










Idag har vi haft en underbar dag här på landet! Mamma har jobbat hela dagen men pappa och jag har varit ute och jobbat hela dagen. Jag har målat på staketet, ett evighetsjobb då det är ett låååååååångt staket mina föräldrar har..!
Heavie har legat och solat bredvid mig, lillgosan!
Nu har vi precis kommit in och ska fika, jag passar på att titta runt bland era bloggar och uppdaterar min lite. Heavie ligger som vanligt och sover i mitt knä.
I morgon bär det av mot Västervik då vi ska till sommarstugan och se till det där, klippa gräset osv. Mys mys!
På fredag bär det av hem mot västkusten igen! Men innan dess måste jag stanna till på ostkakeboden här i Frödinge och köpa med mig lite gotta hem (ostkakor, tårtor osv)!

1 kommentar:

  1. tack så mycket hihi!!=D

    ser att du uppdaterat med en massa fina bilder härligt det ser ut!! ja hoppas du haft det toppen!! =)

    kramis!

    SvaraRadera