tisdag 17 maj 2011

Dagens fynd på H&M.



Dagens fynd på H&M måste vara den här fina klänningen som blir din för endast 49 kronor! :)

Nu inväntar jag att Desperate Housewives ska dra igång, men först ett avsnitt till av Huset fullt av hundar. Så mysigt med hundprogram - mer sånt! :) Så härligt att se lyckan i familjer som skaffar hund, värmen mellan hund och ägare. En hund skaffar man för att man vill ha en familjemedlem till. Tid och mycket kärlek måste finnas. Våran lilla kärleksklump är det bästa som hänt oss och jag vet inte hur många pussar hon får om dagen, man tappar räkningen efter frukost.. haha... :)

1 kommentar:

  1. Leo hälsar tack för gratulationen :)
    Usch jag e så less på hm och deras sena leveranser..har bara beställt hem från dom en gång tidigare vad jag kanminnas och det var förra sommaren inför vår resa, det tog nästan två månader! Helt sjukt! Och jag har nu över en månad ännu inte fått min skinnajcka!!! Brukar det ta sån lång tid för dig med eller ärdet bara jag som har oturen?

    Hoppas det går snabbare att handla från dig sen :)
    kramkram

    SvaraRadera