söndag 12 september 2010

Chokladmuffins och havspromenad.


Det har varit en härlig söndag med muffinsbak och en havspromenad med bästa grannfrun, vi hittade en massa björnbär som vi ska gå och skörda på torsdag morgon. :)
Tränat ett pass med Perrelli har jag också gjort, det var gött! I morgon är jag inbokad på ett 90 minuter långt yogapass.
Nu sitter jag här med min banan/kiwidrink och ska jag måla naglarna i kakibrunt, sedan blir det att slå sig ner framför tv'n och titta på första avsnittet av "Ensam mamma söker"...

3 kommentarer:

  1. Men åååh det hade varit gott! Snälla gör det:)

    SvaraRadera
  2. Rico tackar för gratulationerna! :)

    Gud va gott det ser ut! Ska genast rota i skafferiet o hoppas vi har alla ingredienser till muffins! mums! :D

    SvaraRadera
  3. men guud va gott !! jag är så sugen på att baka, det var länge sedan sist :) ha en toppen dag ! kram

    SvaraRadera