tisdag 18 maj 2010

Prickar, army, spets.




Vi fick sol idag! HURRA! Det var upp emot 20 grader så idag fick man passa på att njuta ordentligt. Vädret till ära så körde jag min nya favoritklänning och för att inte få den så sliskigt söt så vägde jag upp med stövlar och armyjacka.
Heavie har fått så mycket sol hon bara orkar med idag, haha... hon verkligen pressar ute!
Idag var vi en tur in till stan (Göteborg) och hälsade på älsklingen på hans kontor, Heavie var glad och ville springa runt och hälsa på alla hon såg.
Just nu väntar jag på att älskligen ska komma hem från tennisen, för vi ska åka iväg en liten sväng... på vad? Njaaeee.. tror vi håller detta hemligt. ;P
Vi har drömmar iallafall, så mycket kan jag avslöja. Blev ni klokare av det? hahahaha.... nää.. tänkte väl det! :)


3 kommentarer:

  1. Oh har du flyttat till en stad utan EH? Jag skulle typ dö, haha. Behöver min dos av dom:)

    Vill också ha sol.. Får hoppas den kommer hit snart.

    SvaraRadera
  2. jag är bokstavligt talat helt kär i din klänning :)

    SvaraRadera