fredag 23 april 2010

Träning idag!


Såååååååååååå härlig massagen var! Nu är man som en ny människa, fast en aning trött och dåsig efteråt.
Ska ta tag i lite städning här hemma nu tänkte jag, det är väl lika bra. Lite senare så blir det träning!
Vi har blivit lovade regn idag, men jag har inte sett till en droppe. Ser bara mörka moln som passerar här, antagligen ska dessa in och parkera över Borås - som vanligt. Hihihi...
Har faktiskt haft en hel del sol här idag men det blåser som bara den!
Nä.. dags att ta fram dammsugaren och ta sig en svängom! :)

5 kommentarer:

  1. tackar!!=D aha ja det förstår jag ju att man gör då ja!!=) låter gott med grönsaksdipp o kyckling! jag åt kyckling till lunch!!

    duktig du är som tränar en fredag!=D ha det så bra kram kram!

    SvaraRadera
  2. åhhh tackar!!!=) ja vi är verkligen nöjda den passar oss perfekt!!=D

    hoppas du haft en bra helg kramar!

    SvaraRadera
  3. ja precis jag håller med!!!=) det finns ju andra saker att göra än att sitta framför datorn!! den är sista prioritet just nu!! sen har man ju inte alltid tid heller för den delen är ju så mycket andra saker som måste göras!!

    ha det bra kram kram!=)

    SvaraRadera
  4. MIN kjol, om en månad kan jag nog ha den hihihi :) :P *längtar* för den är så snygg!
    PUSS

    SvaraRadera