lördag 8 januari 2011

My Dog 2011.


Idag har vi varit i paradiset, nämligen på MyDog-mässan i Göteborg. Fantastiskt att se så många hundar samlade på ett och samma ställe. Ovan ser ni mina godbitar från dagen, Fransk Bulldog, Grand Danois och storfavoriten Cocker Spaniel! Någongång ska det bara bli en svart cocker i detta huset, det säger jag bara. Ras nummer ett för mig. Ja.. jag vet att jag äger världens sötaste chihuahua och den rasen kommer inte många hundradelar efter kan jag säga.
Min älskade svarta cocker spanieltjej Sessan, hon gick bort för drygt 3 år sedan, saknar henne sååå...
Det var enormt mycket folk på mässan idag, vi fick stå i kö (i ösregn....) i drygt 20 minuter, kön slingrade sig ända bort mot Scandinavium. Otroligt.
Men nu är vi hemma igen, lite frusna och trötta, mys är det som står på schemat resten av dagen! :)

2 kommentarer:

  1. Vilka sötisar :-)

    Har du någon bild på Sessan? Kan inte vara lätt när de lämnar en...måste ha varit jättejobbigt.

    SvaraRadera
  2. Aaawwee... Vilka sötisar, missade ju tyvärr My dog, ser ut som ni haft trevligt iaf. Mvh

    SvaraRadera