fredag 27 augusti 2010

Kan jag kan du.


Detta är på väg hem till mig just nu, Charlotte Perrellis bok "Kan jag kan du" med yogamatta på köpet. Är fasligt imponerad av Carlotte, med tanke på att hon började träna när hon var 34 år. Tänkte jag skulle varva min egen träning med lite upplägg från Charlotte. Ser fram emot detta! :)
Har varit ute på morgonpromenad med Heavie, och ska snart fixa mig för att åka in till avenyn och ta en lunch med mannen, myyyys..!
Presentkortet ska med och ingen är lyckligare än mig om jag kommer hem med en ny väska..... :)

5 kommentarer:

  1. Aa hon ha väldigt fin kropp för hennes ålder

    SvaraRadera
  2. Bidde det någon väska??? :) bild bild bild!!!! Bidde inga skor för mig :( dumma skor som ska vara så dyra :( buuhuuuu.....
    puss

    SvaraRadera
  3. Nena - Jag kan bara hålla med dig! :)

    Carro - Kom hem utan väska... buhuuuuuuu...... :(
    Väskan jag ska ha var slut, men fick höra att det skulle komma hem en sändning till i slutet mot nästa vecka. :) Puss & kram!

    SvaraRadera
  4. perrellis kropp saknar motstycke tycker jag! Grym! =) Gu vilken fin bild på Heavy med rosa och bollen =)

    SvaraRadera
  5. Agnes - tack! Vi var i en fotostudio och tog dom bilderna. :)

    SvaraRadera