torsdag 29 april 2010

Dagens outfit.






Älskar den här klänningen, så fina spetsdetaljer vid hals och ärmar! Idag valde jag att ha skärp till klänningen samt småprickiga strumpbyxor samt stövlar. Över detta den gröna armejackan.
Vi blev fyra på lunchen idag, alla gamla kollegor från reklambyrån, alltid lika trevligt att träffa dem igen, sitta och tjöta en stund. Kul att hålla kontakten!
Efter lunchen svängde jag förbi IKEA på vägen hem, fick köpt mina saftflaskor i glas, 20:-/stk, rena fyndet! Så nu ska här göras saft!
Köpte även en agility-tunnel till Heavie, som egentligen var en katt-tunnel, men då våran lilla skrutta är så liten så passar den utmärkt till henne! Jag testade den direkt när jag kom hem, tog fram Frolic-godis och hon sprang så snällt genom tunneln, alltid lika kul att aktivera henne, och agility gillade hon redan på valpkursen vi gick för ett år sedan! Hon var bäst i klassen på detta! :D
Bilder kommer på detta, hon är jättesöt med sin lilla tunnel... hihihi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar