söndag 21 mars 2010

Tokförkyld!

Jag blir så trött.... idag mår jag sämre igen! Igår lyckades jag hålla mig på benen och känna mig rätt så pigg - tack vare att jag proppat i mig en massa tabletter och skit. Men jag fick igen det idag, då jag mår sju resor värre.... feber, ont i halsen, tokförkyld.

Vi hade supermysigt igår, åt tacos med våra vänner och satt och tjöta, i dessert bjöd vi på kladdkaka med vispad grädde och en fruktsallad bestående av vattenmelon och jordgubbar... mumma säger jag bara!

Mannen är och tränar och jag får snällt stanna hemma tills förkylningen släppt greppet om mig, så fort förkylningen är över ska jag börja med morgonpromenader och besöka gymet 3-4 gånger i veckan. Nu på fredag ska jag på bindvävsmassage också, tänker köra det några gånger nu innan bikinisäsongen drar igång på riktigt. Nu jäklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar